Suurte-öökullikas

IMGP2484

Ma pole varem teinud öökullimütse suurtele inimestele, kuid üks mu sõbrants on just nii värvikas inimene, et kannab selle hästi välja. Niisiis selline ta saigi – pealt meriinone, seest fliisvoodriga. Üllatunud ilmega ja kirjude kõrvatuttidega. “Laps on mulle nüüd nii kade ja tahab omale ka sellist mütsi,” kuulsin sellele mütsile tagasisidet. Nii armas. Ja tore.

 Modelliks on muidugi mu varsti 4-aastane Hanna, kes ise paraku vihkab seda pilti: “Emme, see pole mingi ilus pilt – ma olen ju viltu!!”

IMGP2486

 

 

 

 

Lisa kommentaar

Siin on käidud

  • 51,843 korda
